woensdag 8 februari 2012

jaar 4 n5

TiRiTator               Humor                4e jaargang nr. 5

Van de redactie...
...eerst klonk het nog onwaarschijnlijk; een elfstedentocht in 2012. Maar zondag kwam de raad van rayonhoofden bij elkaar om te praten over de conditie van het ijs. Vervolgens melden verschillenden weermannen dat de vorst door zou zetten. Dus zou het er dan toch van komen? Een Elfstedentocht? Zo werd er nog gedacht toen ik de Elfstedentocht special maakte. In middels weten we wel beter. Volg deze link of druk op de knop oudere berichten onder dit bericht en u zal de Elfstedentocht special vinden.

Dan nu over dit nummer:
Lachen doen we nooit genoeg en toch is 't erg belangrijk voor onze gezondheid. Met deze TiRiTator compenseer je je boze uurtjes. Lees verder en heb plezier!

Cartoonrubriek




Dokter Sigmund




Ze blijven leuk

Humor
Hier een aantal flauwe, platte maar vooral leuke moppen!

Uitleg
Een ontslagen ambtenaar meldt zich voor zijn eerste werkdag bij de supermarkt. De manager begroet hem, geeft hem een bezem en zegt: "Jou eerste taak is om de vloer aan te vegen"
De ex-ambtenaar kijkt de man verbaasd aan en stamelt: "Maar eh ik was hiervoor een hooggeplaatst ambtenaar!".
"Oh sorry dat wist ik echt niet" verontschuldigt de manager zich: "Geef mij die bezem maar, dan doe ik het even voor."

Zwangerschapstest
Twee domme blondjes zitten met elkaar te praten. Vertelt de een dat ze een zwangerschapstest heeft gedaan. Waarop de ander onmiddelijk vraagt: "Goh, waren 't moeilijke vragen?"

Een trotse vader
Trots vertelt Karel aan zijn vriend: “Moet je horen, ik ben vader geworden!”
Zegt de vriend belangstellend: Gefeliciteerd! En gaat het goed met je vrouw?”
Karel; “Nu nog wel, ik heb het haar nog niet verteld!”


De blinde en de blonden
Een blinde man gaat een vrouwenbar binnen. Hij loopt naar de bar en bestelt iets te drinken.
Nadat hij een tijdje heeft gezeten, roept hij naar de persoon aan de tap: ‘Hé, wil jij een blondjesmop horen?’

De hele bar wordt in een klap muisstil. Met een diepe, dreigende stem zegt de vrouw naast hem: ‘Voor u die mop vertelt, meneer, moet u vijf dingen weten:
Eén: De persoon achter de tap is een blonde vrouw.
Twee: De uitsmijter is een blonde vrouw.
Drie: Ik ben een 1,90m grote, 100 kilo zware blonde vrouw met een zwarte band in karate..
Vier: De vrouw die naast me zit, is een blonde vrouw en is een professioneel gewichthefster.
Vijf: De vrouw aan jouw andere kant is een blonde vrouw en doet aan worstelen.

Ik raad u aan om er eens goed over na te denken, meneer. Wilt u die mop nog steeds vertellen?’
De blinde man denkt enkele seconden na, schudt zijn hoofd en zegt: ‘Nee, niet als ik ‘m vijf keer moet gaan uitleggen.’

de lach
Zo lachen oerang oetans
De ene lag klinkt hees, de ander is aanstekelijk. Baby's beginnen er drie maanden na hun geboorte mee. En zelfs doofstomme kinderen kunnen het, maar dan natuurlijk zonder geluid. Lachen kan natuurlijk of gemaakt zijn. je hebt de grijns, de glimlach, de slappe lach, en de lach ten gevolge van kietelen. Lachen doen mensen meestal in 't samenzijn van anderen. Het geeft de ander meestal het gevoel van geaccepteerd en veilig te zijn.
Om te lachen heb je enkel twee verschillende spieren nodig. Eentje die je mond aantrekt, en een ander die je ogen dichtknijpt. Behalve mensen lachen enkel honden, ratten en apen. Ratten in de vorm van een hoog tsjirp geluid, honden in de vorm van een hijgerig geluid en gekwispel met de staart. En apen tja die lachen enkel wanneer ze met andere apen aan 't stoeien zijn en hoe dat er uit ziet? Ja, kijk maar eens rechts van deze tekst.
Lachen is ook nog eens gezond, want op het moment dat je lacht maken je hersenen endorfine en dopamine aan. Deze geven je een goed gevoel en werken pijnstillend. Toch moet er worden uitgekeken er zijn namelijk een aantal gevallen bekend dat mensen zich hebben doodgelachen! (zie de link!)

voor de mensen die het niet hebben gelezen: ik heb een speciaal nummer gemaakt over de Elfstedenkoorts! Volg gewoon de link die bij de 'Van de redactie' rubriek stond!

Keek op de week
Al deze dingen liepen verkeerd af. Maar... ...wees niet ongerust niemand heeft hier een blijvend letsel aan over gehouden. Zelf vind ik het filmpje in de opslag en met de hond het leukst. Wat vinden jullie?
En ook hier zitten leuke tussen bijv. 1:31 en 7:57

Quote
Hier weer een paar leuke quotes:
Zolang mijn baas net doet alsof ik veel verdien doe ik net alsof ik hard werk
Geluk is een besluit
Alle paddestoelen zijn eetbaar, weliswaar zijn er paddestoelen die je maar 1 keer kunt eten

Tip
Moet je mee met je vrouw/moeder winkelen en heb je zin in plezier? Schaam je dan niet! Lees de onderstaande tips die je dag goed maken:
-Stel de wekkers bij de wekkerafdeling van de IKEA allemaal af op 10 minuten.
-Ga naar de keukenafdeling pak het grootste mes en vraag aan een voorbijganger naar waar de antidepressiva liggen.
-Ga in een pashokje zitten doe 't gordijntje dicht en roep dat je wc-papier op is.
-Wanneer er wat omgeroepen wordt via de intercom, ga dan meteen in foetushouding op de grond liggen en krijs: “Daar zijn de stemmen weer! Daar zijn de stemmen weer !!!”
- Verberg je tussen de kledingrekken. Wanneer er iemand tussen de kleren komt snuffelen roep je met en schril stemmetje: ” Neem mij! Neem mij!”.
-Je kent het wel. Een medewerker komt naar je toe en vraagt of hij je kan helpen. Ga dan direct huilen en schreeuw: "Waarom laten jullie me niet met rust!!"

Gadgets
Hier een aantal leuke (en actuele) gadgets. De ene keer handig en de andere keer vooral leuk.

Laat je vrienden lachen met deze leuke muts.
 

Eerder in de TiRiTator al aandacht voor het klaarmaken van je step voor de winter.
 Nu is er nog een handige gadget bij gekomen.

leuke Amerikaanse stopcontact versiering



Volgende keer...
...wel een diepgaande TiRiTator ;) met als thema kunst. Om precies te zijn moderne kunst in o.a. de architectuur. En wees niet bang ik zal zorgen dat het géén saai nummer zal worden.

© Copyright TiRiTator

1 opmerking:

Hey, leuk dat je een reactie wil toevoegen!
Hieronder heb ik een reactieformulier toegevoegd. Vul dit even in (gegevens worden niet misbruikt en je kan anoniem blijven) en schrijf vervolgens je reactie.
De redactie van de TiRiTator

Zoeken in deze blog

Volgers